دروازه‌بان سابق بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست

دروازه‌بان سابق بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه بالاخره به خواسته خود رسید و صاحب دروازه بانی شد که در اوایل ماه ژولای درخواستش را داده بود.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در روز یکشنبه اعلام کرد که آرنائو تناس دروازه بان 22 ساله را به خدمت گرفته است. این دروازه بان اسپانیایی پس از اتمام قراردادش با بارسلونا به بازیکن آزاد تبدیل شده بود. تناس تا 2026 با پی اس جی قرارداد بست و به هفتمین خرید تیم پاریسی بعد از اوگارته، آسنسیو، کانگ این لی، اشکرینیار، لوکاس هرناندز و اندور تبدیل شد.

مذاکرات در طول هفته با سرعت پیش رفت. تناس و لوئیز انریکه وکلای مشترکی دارند و همین مسئله به روند انتقال، سرعت بخشید. مربی اسپانیایی به دنبال دروازه بانی بود که در کار با پایش خوب باشد و محصول آکادمی بارسلونا که تجربه حضور در لاماسیا را دارد، به خوبی با سیستم وی هماهنگ خواهد شد. تناس که در یوروی زیر 21 سال خوش درخشید، با عدم تمدید قراردادش با بارسلونا به بازیکن آزاد تبدیل شده بود. او در ابتدا قرار است که ذخیره دوناروما باشد هر چند که هیچ بعید نیست که در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

خرید تناس به این معنی است که کیلور ناواس در پی اس جی نخواهد ماند. دروازه بان کاستاریکایی پس از سانحه سرجیو ریکو در حین اسب سواری، امیدوار بود که فصل آینده به عنوان دروازه بان ذخیره در پی اس جی بماند اما لوئیز انریکه روی او حساب نمی کند و درها به روی رفتنش باز است.

4125