واکنش توماس توخل به شکست دوباره بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا

واکنش توماس توخل به شکست دوباره بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی اعتراف کرد که اشتباهات شاگردانش باعث شده تا امتیازات همچون شن از دست آن‌ها بریزد.

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه تیم‌‌های ماینتس و بایرن مونیخ از چهارچوب هفته بیست و نهم بوندس لیگا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، شاگردان توماس توخل با نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند تا هفته افتضاح توخل تکمیل شود. این سومین شکست توخل از زمان نشستن روی نیمکت باواریایی‌ها بوده و آن‌ها خیلی راحت صدر جدول بوندس لیگا را به بروسیا دورتموند تقدیم کردند. 

به نقل از سایت گل، توماس توخل پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "خیلی حوصله سربر بودیم. شبیه تیمی بودیم که انگار تا الان 80 بازی انجام داده. نمی توانیم یک فوتبال روان به نمایش بگذاریم. بازی‌ها و امتیازات همچون شن از دستان ما می ریزند و انگار نمی توانیم راه حلی برای آن پیدا کنیم."

این شکست نه تنها صدرجدول را تقدیم به زنبورها کرد، بلکه یک نکته جالب دیگر نیز خلق کرد. این شکست باعث شد تا توخل پس از تنها 7 بازی، به تعداد شکست‌های یولیان ناگلزمان در این فصل برسد. آن‌ها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و دعوای میان سانه و مانه باعث شده تا حواشی این تیم بیشتر شود.

4416