بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل 24-2023 مشخص شد

بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل 24-2023 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان ویرتز روز دوشنبه جایزه بهترین بازیکن بوندسلیگا در فصل 24-2023 را دریافت کرد چرا که این بازیکن نقشی کلیدی در لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو داشت و توانست به این تیم کمک کند تا برای اولین بار در تاریخش قهرمان بوندسلیگا شود.

به گزارش فوتبالی، لورکوزن چهارشنبه در فینال لیگ اروپا در ورزشگاه آویوا در دوبلین به مصاف آتالانتا خواهد رفت. ویرتز در 32 بازی خود در بوندسلیگا یازده گل و یازده پاس گل داشته است و لورکوزن توانسته به سلطه یازده ساله بایرن مونیخ در فوتبال آلمان خاتمه ببخشد. 

حالا و پیش از فینال لیگ اروپا، ویرتز با دریافت جایزه بهترین بازیکن سال بوندسلیگا خودش را برای این بازی آماده کرد. ویرتز باید بعد از فینال به تیم ملی آلمان ملحق شو دو به این تیم در یورو 2024 کمک کند. ویرتز 21 ساله در سال 2020 از کلن به لورکوزن ملحق شد و در سالهای اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته است. 

سال گذشته جود بلینگام به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا انتخاب شده بود. این بازیکن از دورتموند به رئال مادرید ملحق شد و فصل درخشانی در رئال مادرید داشت و حالا ویرتز جایگزین او به عنوان برنده جایزه بهترین بازیکن سال بوندسلیگا شده است. 

4125