النصر به دنبال جذب یک رئالی سابق دیگر

النصر به دنبال جذب یک رئالی سابق دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - النصر در تلاش است تا کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت اوسپینا باعث شده تا رودی گارسیا سرمربی النصر به دنبال خرید دروازه بان باشد و گزینه اصلی انها دروازه بان پی اس جی است. مذاکرات در حال انجام است و هیچ بعید نیست که انتقال کیلور ناواس به ریاض در روزهای آینده نهایی شود. در حقیقت کیلور به همراه پی اس جی برای بازی مقابل منتخب النصر و الهلال در ورزشگاه ملک فهد در شهر ریاض به عربستان سفر می کند و هیچ بعید نیست که کیلور در عربستان بماند و دیگر در پاریس برنگردد!

اوسپینا دروازه بان کلمبیایی در بازی اخیر النصر دچار مصدومیت شده است و قرار  است که به زودی برای طی کردن مراحل درمان به اسپانیا سفر کند. البته کیلور ناواس تنها بازیکن مورد نظر النصر نیست چرا که انها شرایط خرید مونیر دروازه بان مراکشی الوحده امارات را هم دنبال می کنند.

کیلور ناواس چندان در تیم گالتیه بازی نمی کند و جدایی وی دور از انتظار نیست. ناواس تا پایان فصل با پی اس جی قرارداد دارد و پاریسی ها مشکلی با جدایی وی ندارند چرا که از پرداخت دستمزدش معاف می شوند.

النصر در هفته های اخیر مذاکراتی با دیگر رئالی های سابق و کنونی نظیر سرجیو راموس، کریم بنزما ، لوکا مودریچ و ادن هازارد داشته است. این باشگاه خودش را "رئال مادرید عربستان" می داند.

4125