پیشنهاد دو بازیکن بایرن‌مونیخ به بارسلونا؛ ما را جذب کنید!

پیشنهاد دو بازیکن بایرن‌مونیخ به بارسلونا؛ ما را جذب کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - در خبری عجیب که توسط یکی از خبرنگاران مشهور و معتبر اسپانیایی منتشر شده است، گفته می شود که دو بازیکن از باشگاه آلمانی بایرن مونیخ خواهان حضور در بارسلونا هستند.

به گزارش فوتبالی، جرارد رومرو  که از خبرنگاران نزدیک به باشگاه بارسلونا و مقامات این تیم به حساب می آید و همچنین برخی دیگر از رسانه های اروپایی، دو هافبک تیم بایرن مونیخ آلمان که از این اواخر از شرایط خود در تیم ایالت باواریای آلمان چندان رضایت نداشته و خواهان جابجایی و تغییر تیم خود در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه‌ی پيش رو بوده اند، اخیرا خود را به مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا پیشنهاد داده اند. 

گفته می شود نام این دو نفر، کورنتین تولیسو و مارک روکا می باشد که در اقدامی جالب و عجیب،، این دو بازیکن خود را به سران کاتالان ها پیشنهاد داده اند تا در صورت موافقت، آن ها شرایط انتقالشان از آلیانز مونیخ به نیوکمپ بارسلون را فراهم سازند؛ چرا که هر دوی این بازیکنان می خواهند فصل بعدی را در باشگاه بارسلونا حضور داشته باشند.

از طرف دیگر، باشگاه بایرن مونیخ نیز خواهان حضور سرجینیو دست، مدافع کناری کانادایی کاتالان ها در آلیانز می باشد و حالا با کنار هم قرار دادن این موضوعات، احتمال می رود که این معاوضه وارد خرید این دو بازیکن جنجالی شود. ژاوی هرناندز هنوز در خصوص این دو بازیکن یاغی مونیخی ها تصمیمی نگرفته است. باید دید در نهایت تکلیف این دو بازیکن به چه صورت مشخص خواهد شد.

9404