بررسی یک شایعه عجیب؛ بمب استقلال در اصفهان منفجر می‌شود!

بررسی یک شایعه عجیب؛ بمب استقلال در اصفهان منفجر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی‌پوش سپاهان، سوژه جدیدترین شایعه نقل و انتقالات تابستان لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی، ماجرا از مصاحبه رامین رضاییان در پایان بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی شروع شد. جایی که او ضمن گلایه از برخی هواداران پرسپولیس که در جریان بازی با سپاهان در ورزشگاه آزادی، علیه او شعار داده بودند، به موردی اشاره کرد که برخی رسانه‌ها از آن به عنوان چراغ سبز این بازیکن به استقلال نام بردند.

رضاییان گفته بود:"هواداران استقلال ۹۰ دقیقه نه تنها به من توهین نکردند که من را تشویق هم کردند. من همانجا گفتم اگر گل هم بزنم به احترام هواداران استقلال شادی نمی‌کنم."

بعد از این مصاحبه بود که رامین رضاییان سوژه گمانه‌زنی‌های متفاوتی شد که آخرین آن مربوط به گزارش امروز روزنامه ایران‌ورزشی بود که بر اساس آن، این بازیکن که سابقه حضور در ترکیب پرسپولیس را هم دارد، ممکن است مورد توجه استقلالی‌‌ها قرار بگیرد. از سویی شنیده می‌شود خود رضاییان هم به لحاظ حرفه‌ای حضور در استقلال را عادی تلقی می‌کند.

این اولین باری نیست که صحبت از حضور رضاییان در استقلال می‌شود و در مقاطع مختلف اخباری درباره مذاکره تیم آبی‌پوش پایتخت با این بازیکن مطرح شده بود اما تعصب رضاییان به پیراهن پرسپولیس باعث شده بود که تا امروز خبری از یاغی شدن! این بازیکن نباشد منتهی این روزها، رضاییان در برخی رسانه‌ها، بیش از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک شده است.

البته که رامین علیرغم کیفیت فنی بسیار بالایی که دارد، به خاطر اخلاق خاصش، می‌تواند یک انتخاب پرریسک محسوب شود و باید دید تا پایان فصل چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد و آیا رضاییان ترجیح می‌دهد به زندگی در اصفهان ادامه دهد یا تصمیمی جنجالی خواهد گرفت. اگر یادتان باشد سه فصل پیش، یحیی گل‌محمدی و رضاییان با یکدیگر به مشکل خوردند تا رضاییان در پایان آن فصل از پرسپولیس به سپاهان برود.

1984