مشاور پزشکی رییس فدراسیون، عنوانی جدید در فدراسیون فوتبال

مشاور پزشکی رییس فدراسیون، عنوانی جدید در فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال در حال انتصاب و انتخاب اعضای جدید کمیته ها و دپارتمانها و مشاوران جدیدش است.

به گزارش فوتبالی، برخی از این انتخاب ها هم با واکنش هایی مواجه شده است. امروز رییس فدراسیون فوتبال امروز هم  امین نوروزی را به عنوان مشاور پزشکی خودش منصوب کرد. عنوانی که پیش از این در فدراسیون فوتبال وجود نداشته است.

البته برخی خبرها حاکی از آن است که قرار بود دکتر امین نوروزی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال شود اما این اتفاق به دلیل اینکه گفته شد نوروزی دکترای فیزیوتراپی دارد و رییس کمیته می‌بایست مدرک پزشکی داشته باشد، نیفتاده است.

البته دکتر امین نوروزی در اولین روز حضور عزیزی خادم در اردوی تیم ملی در ورزشگاه آزادی، کنار رییس جدید فدراسیون فوتبال حضور داشت و برخی فکر کردند که او قرار است رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال شود و حتی خبری آمد که او قرار است مدیر تیم پزشکی تیم ملی فوتبال شود که هر دو اتفاق هم نیفتاد تا امروز در خبری جالب توجه نوروزی، مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال شود. اینکه قرار است دکتر نوروزی چه کاری انجام دهد را مطمئنا خود دکتر نوروزی باید توضیح دهد.

در دوره ریاست مهدی تاج و سرپرستی حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال، توحید سیف برقی به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مشغول به کار بوده و ظاهر هنوز از سمتش کنار نرفته است اما برخی خبرها حاکی از آن است که به زودی تغییرات در این کمیته هم صورت خواهد پذیرفت.

علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال و‌ عضو‌ کمیته پزشکی فدراسیون و پرهان خانلری هم به عنوان پزشک تیم ملی فعالیت می کنند. شهاب رقیب دکتر نوروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال بود که 7 رای آورد و دکتر نوروزی با 18 رای نتوانست به هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه پیدا کند. شاید اگر دکتر شهاب کنار می‌کشید، شاید دکتر امین نوروزی هم رای می‌آورد.

9697