با جدیدترین پدیده رو شده توسط پیرلو در یوونتوس آشنا شوید

با جدیدترین پدیده رو شده توسط پیرلو در یوونتوس آشنا شوید

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکولو فاگیولی اولین بازی خود در تیم بزرگسالان یوونتوس را در بازی جام حذفی مقابل اسپال داشت اما بازیکنی که مورد اعتماد آندره آ پیرلو قرار گرفت، دقیقا کیست؟

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه آلیانس به مصاف اسپال رفت و آندره آ پیرلو به برخی بازیکنان جوان فرصت داد. مربی ایتالیایی تصمیم گرفت که به رادو دراگوسین و نیوکولو فاگیولی از تیم زیر 23 سال یووه فرصت بدهد. البته فرابوتا دیگر جوانی است که در بازیهای اخیر جای پای خود را ثابت کرده است.

فرابوتا فصل گذشته نیز زیر نظر ساری 14 بازی انجام داده بود و دراگوسین نیز قبل از امشب سه بازی برای تیم بزرگسالان یوونتوس انجام داده بود. 

فاگیولی امشب اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان یوونتوس انجام داد. این بازیکن 19 ساله یکی از بااستعدادترین محصولات آکادمی یوونتوس است. او در سال 2015 از کرمونسه به آکادمی یوونتوس ملحق شد اما این بازیکن 19 ساله در پیاچنزا مولد شده و رشد کرده است. فاگیولی تا کنون چند بار در لیست تیم بزرگسالان یوونتوس قرار گرفته بود اما تا چهارشنبه شب فرصت بازی نصیبش نشده بود.

فاگیولی که در پست هافبک هجومی بازی می کند در آکادمی یوونتوس در 56 بازی یازده گل زده که دو تا از گلهایش در چمپیونزلیگ جوانان مقابل اتلتیکو و لوکوموتیو بوده است.  

4125