ماریو بالوتلی به فوتبال انگلیس باز می‌گردد؟

ماریو بالوتلی به فوتبال انگلیس باز می‌گردد؟

خبرگزاری فوتبالی - ماریو بالوتلی در حال حاضر باشگاهی ندارد و گفته شده بود که به خاطر آشنایی با مدیر یکی از باشگاه های سری D ایتالیا، به همراه آن تیم تمرین می‌کند تا بتواند آمادگی خود را حفظ کند. این بازیکن فصل گذشته را در برشا توپ زده بود و پس از سقوط این تیم به دسته پایین تر از این تیم جدا شد و هنوز بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، مینو رایولا، ایجنت معروف ماریو بالوتلی، گفته بود که این بازیکن فعلا قصد ندارد که از فوتبال اروپا خارج شود و می‌خواهد مسیر حرفه‌ای خود را در باشگاه های اروپایی پیگیری کند. بالوتلی در حال حاضر 30 ساله است. چندی پیش صحبت هایی مطرح شده بود که ممکن است بالوتلی به باشگاه جنوا برود و در سری آ ماندگار شود اما این اتفاق نیفتاد. اما اکنون گفته می‌شود که مهاجم ایتالیایی پیشنهاداتی از لیگ چمپیونشیپ انگلیس دارد.

به گفته نشریه سان اسپورت انگلیس، باشگاه فوتبال بارنزلی که در حال حاضر در چمپیونشیپ حضور دارد می‌خواهد بالوتلی را به خدمت بگیرد تا بتواند عملکرد خود را بهبود بخشد. گفته شده که آن‌ها در حال مذاکره هستند و اگر توافق حاصل شود، ماریو می‌تواند از ژانویه برای این تیم به میدان برود.

گفتنی است که بالوتلی در دو مقطع در فوتبال انگلیس و لیگ برتر حاضر بوده؛ یک بار بین سال‌های 2010 تا 2013 در منچسترسیتی و یک بار هم بین سال‌های 2014 تا 2016 در لیورپول.

1470