جدایی بیل و زیزو؛ خط خوردن نام بیل از لیست بازیکنان رئال

جدایی بیل و زیزو؛ خط خوردن نام بیل از لیست بازیکنان رئال

سایت رسمی فوتبالی- زین الدین زیدان نمی خواهد چیزی درمورد گرت بیل بشنود. ستاره ولزی رئال مادرید بار دیگر نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده رئال مادرید نمی بیند و بنابراین با شاگردان زیدان عازم سن سباستین نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یکشنبه شب درخانه رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت و زین الدین زیدان بیل را برای حضور دراین بازی در لیست بازیکنان آماده اش قرار نداده است.

هفته گذشته ودر بازی بارسا مقابل ویارئال هم اتفاق مشابهی رخ داد و بیل جایی در لیست بازیکنان فراخوانده شده توسط زیدان نداشت.

زیدان در کنفرانس خبری عصر امروزش هم پاسخ قاطعی به صحبتهای اخیر مدیربرنامه های بیل داد:« من جواب او را نمی دهم؛ من سرمربی رئال هستم و او هم کار خودش را انجام می دهد.»

آنچه مسلم است این است که جدایی بین بیل و زیدان قطعی به نظر می رسد و سرمربی فرانسوی به خاطر مسائل تکنیکی نام بیل را در لیست بازی تیمش مقابل سوسیداد قرار نداده است.


درجلسه تمرینی روز شنبه رئال که خبرنگاران اجازه حضور در 15 دقیقه آن را داشتند، بیل خیلی عادی در کنار سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت و مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد. 

زیدان همچنین امروز درکنفرانس خبری اش از پاسخ دادن به سوالات درمورد بیل طفره رفت و در پاسخ به سوالی دراین باره که آیا با بیل صحبت کرده یا خیر گفت:« ممکن است با هم حرف زده باشیم و یا نزده باشیم؛ هرچه باشد، این یک بحث خصوصی است.»

البته بیل تنها قربانی تصمیمات تکنیکی زیدان نیست و او نام سبایوس را هم در لیست بازیکنانش برای بازی روز یکشنبه قرار نداده . اما کریم بنزما بعد از رهایی از بند مصدومیت به لیست زیدان بازگشته

دو بازیکن مصدوم رئال، یعنی کیلور ناواس و رگیلون هم دراین لیست جایی ندارند.

6363