محرومیت لورن برای توهین به سرخیو راموس

محرومیت لورن برای توهین به سرخیو راموس

سایت رسمی فوتبالی- کمتیه کنترل، اخلاق و انضباطی یوفا، دژان لورن، مدافع باتجربه تیم ملی کرواسی را به خاطر توهین هایی که در پایان بازی تیم ملی کرواسی مقابل اسپانیا در لیگ ملتهای اروپا برزبان آورد، او را برای یک جلسه محروم کرد. 

مسئولان یوفا در روز جمعه تصمیمات انضباطی شان را اعلام کردند و تکلیف پرونده دژان لورن را روشن نمودند. در پایان دیدار دو تیم کرواسی مقابل اسپانیا که با برد 2-3 کرواتها به پایان رسیده بود، دژان لورن رفتاری غیرورزشی داشت که همین ماجرا باعث محرومیت یک جلسه ای او شد. فدراسیون فوتبال کرواسی هم به خاطر پرتاب اشیای مختلف توسط هوادارانش به داخل زمین، باید 13 هزار یورو جریمه پرداخت کند.

در آن زمان و با برد کرواسی مقابل اسپانیا، دژان لورن در شبکه های اجتماعی، به سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا تاخت. او که در جریان بازی هم با آرنجش ضربه محکمی به راموس زده بود، در پست جنجالی اش در اینستاگرام، به تمام بازیکنان اسپانیا توهین کرده بود.

یکی دیگر از جریمه های درنظر گرفته شده، برای خائومه کاستا مدافع ویارئال است که به خاطر کارت قرمزی که در بازی مرحله گروهی لیگ اروپا و در بازی با اسپارتاک مسکو دریافت کرده بود،  با محرومیتی دو جلسه ای مواجه شده است. او در دقیقه 89 بازی مقابل اسپارتاک که در روز 13 دسامبر در ورزشگاه لاسرامیکا برگزار شده بود، از زمین اخراج شد.

کمیسیون انضباطی یوفا براین باور است که مسئولان باشگاه اسپانیایی قوانین امنیتی لازم را در ورزشگاه رعایت نکرده بودند و درنتیجه جریمه ای 12 هزار یورویی را برای ویارئال درنظر گرفتند و اسپارتاک را هم به خاطر آنکه هوادارانشان، اشیای مختلفی را به داخل زمین پرتاب کرده  و در سکوها مشعل روشن کرده بودند، 5هزار یورو جریمه نمودند.  

6363