ورزش و مردم/ صحبت های منصورقنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره قانون سقف بودجه

  • 1,800‌ نمایش
  • فوتبالی

منصور قنبرزاده: دلیل اصلی این قانون، احساس خطر ما برای کسب مجوز حرفه ای در آسیا بود/ استقلال و پرسپولیس در دوره های قبلی به دلیل بدهی هایی که داشتند، دچار چالش شدند و مجوز حرفه ای نگرفتند/ دو یا سه فصل اگر یک باشگاهی حتی محوز ملی نگیرد، دیگر نمی‌تواند مجوز حرفه ای بگیرد/ دو ماه دیگر زمان کسب مجوز حرفه ای است و تیم هایی که مشکلات را حل نکردند دوباره دچار مشکل خواهند شد