سلام تهران/ ضیا عربشاهی: برخی از داخل کشور النصر و رونالدو را بیش از حد بزرگ کردند/ رونالدو یک زمانی خوب بود و الان آن کیفیت سابق را ندارد

  • 3,357‌ نمایش
  • 5 نظر
  • فوتبالی

سلام تهران/ ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس: برخی از داخل کشور النصر و رونالدو را بیش از حد بزرگ کردند/ رونالدو یک زمانی خوب بود و الان آن کیفیت سابق را ندارد/ پرسپولیس به راحتی می‌توانست النصر را ببرد اگر آن حاشیه ها رخ نمی‌داد/ پرسپولیس باید مقابل الدحیل با اختلاف گل زیاد برنده شود تا برای صعود مشکلی نداشته باشد