فوتبال برتر/ بیرانوند: اگر بازی با آنگولا در آزادی برگزار نمی‌شد، وضعیت چمن اینگونه نبود

  • 7,470‌ نمایش
  • 1 نظر
  • فوتبالی

فوتبال برتر/ گفت و گو با علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی - بخش شانزدهم


علیرضا بیرانوند: این سبک بازی کردن با دروازه بان در تیم های دنیا اجرا می‌شود و ما در پرسپولیس هم انجام می‌دهیم/ اما ما نمی‌توانستیم مقابل النصر بازیسازی کنیم چون چمن اجازه نمی‌داد/ ما می‌ترسیم پاس کوتاه بدهیم که ناگهان توپ به بازیکن حریف برسد/ شخصی به من گفت که اگر بازی با آنگولا در آزادی برگزار نمی‌شد، وضعیت چمن اینگونه نمی‌شد/ کاش فدراسیون که می‌دانست یک بازی بزرگ داریم، بازی را در جای دیگری برگزار می‌کردید که مردم هم بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند/ با محمد دانشگر صحبت کردم گفت چمن ورزشگاه نقش جهان شرایط خوبی