ذوالفقار نسب:اگر المپیک بود از عراقی ها تست دوپینگ گرفته می شد!

  • 14,951‌ نمایش
  • 20 نظر
  • فوتبالی

بیژن ذوالفقارنسب: عراق بالاتر از سطح آسیا بازی کرد/ اگر المپیک بود از عراقی ها تست دوپینگ گرفته می شد!/ اگر در شرایط سالم این بازی را انجام دادند تبریک می‌گویم!