محمد حسینی: شرایط مدیریتی در شهرداری نوشهر خوب نبود و جدا شدم

  • 97‌ نمایش
  • فوتبالی

گفت و گو با محمد حسینی بازیکن مس کرمان و بازیکن سابق شهرداری نوشهر در پایان بازی این دو تیم در لیگ یک