پیمان حدادی: پرسپولیس بدون سرمربی هم باید این بازی را می‌برد

  • 2,498‌ نمایش
  • فوتبالی

پرسپولیس بدون سرمربی هم باید این بازی را می‌برد

برخی از بازیکنان، فردا بیایند باشگاه و قراردادشان را فسخ کنند/ اگر این بازیکنان، هوادار را دوست دارند و از هوادار خجالت می‌کشند، قراردادشان را فسخ کنند/ در دوره مدیریت من، تیم ششم جدول، شانس آسیایی شدن پیدا کرد/ شما سمت بازیکنان هستید چون بازیکن، پول خرج می‌کند اما مدیریت پول خرج نمی‌کند/ هیات مدیره درباره ادامه همکاری با اوسمار تصمیم می‌گیرد/ اسکوچیچ هم یکی از گزینه‌های ماست/ با خداداد عزیزی صحبت شده اما هنوز تصمیمی درباره سرپرست تیم گرفته نشده است/ آیا بازیکن پرسپولیس رویش می‌شود که از باشگاه پول بگیرد؟/ در نیم‌فصل که صحبت اسکوچیچ نبود و چرا پرسپولیس آن مدلی نتیجه نگرفت؟/ اگر ما در شرایط مسابقه نبودیم، آیا چادرملو در شرایط مسابقه بود؟

بخش دوم صحبتهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم به چادرملو