هوادار خردسال پرسپولیس: خوب بازی کردیم ولی خیلی ناراحت هستم

  • 597‌ نمایش
  • فوتبالی

هوادار خردسال پرسپولیس: خوب بازی کردیم ولی خیلی ناراحت هستم، فدای سرشان