زلاتان به رونالدو: تو که نرفته بودی!

  • 6,984‌ نمایش
  • فوتبالی

پس از درخشش کریستیانو رونالدو و دبل او در مقابل ازبکستان، ستاره پرتغالی با انتشار پیام من برگشتم بار دیگر توجه رسانه‌ ها را به خود جلب کرد.

اما زلاتان ابراهیموویچ، مثل همیشه با پاسخی متفاوت و طعنه‌ آمیز به این جمله واکنش نشان داد.

 زلاتان گفت: فکر می‌کنم او اصلاً نرفته بود که بگوید من برگشتم.
 او در ادامه نیز اضافه کرد: راستش نمی‌ دانم چرا گفت من برگشتم.