واکنش جالب کفاشیان به زمین های عبدل آباد ، احمدآباد مستوفی و دوشان تپه!

واکنش جالب کفاشیان به زمین های عبدل آباد ، احمدآباد مستوفی و دوشان تپه!

ورزش > فوتبال ملی - رئیس فدراسیون فوتبال می گوید زمین های تمرینی را که وزارت ورزش به تیم ملی پیشنهاد داده، اصلا نمی شناسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که ابتدا تصور می شد فدراسیون فوتبال نام 10 زمین تمرینی تازه را به تیم ملی پیشنهاد داده، علی کفاشیان در این زمینه بی اطلاعی کرد تا توپ به وزارت ورزش بیفتد. پس از دستور وزیر به احمد سجادی برای رفع مشکل زمین تمرینی ایران، سریعا نام هایی این چنینی ردیف شد؛ زمین احمد آباد مستوفی (آزادگان)، دخانیات، دوشان تپه (پیروزی)، باغستان شهر قدس، هلی کوپترسازی (میدان آزادی)، باباخانی (بیسیم)، میلاد، بهار عبدل آباد، 5 آذر (شهر ری) و رضی آباد.
جالب اینجاست که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم اصلا نام این زمین ها را نشنیده است و می گوید: «دوشان تپه؟ رزی آباد؟ این زمین ها کجا هستند؟ در تهران هستند یا خارج از تهران؟ اولین بار است که این زمین ها را می شناسم و اصلا آنها را نمی شناسم.» وزارت ورزش در واقع با ردیف کردن این نام ها نه تنها مشکل زمین تمرینی را حل نکرد، بلکه باعث شد تا حاشیه هایی هم به وجود بیاید. منتقدان می گویند اگر این زمین ها کیفیت داشتند چرا تا الان هیچ کدام از تیم های لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس در آنها تمرین نکرده اند؟»

252 43