آغاز ثبت‌نام کارت پوشش خبری و تصویری دیدار‌های ایران در مقدماتی جام‌جهانی

آغاز ثبت‌نام کارت پوشش خبری و تصویری دیدار‌های ایران در مقدماتی جام‌جهانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ثبت‌نام از نمایندگان رسانه‌های گروهی برای صدور کارت پوشش خبری و تصویری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 آغاز شد.

رسانه‌های متقاضی برای پوشش خبری و تصویری می‌توانند جهت ثبت نام آی دی کارت این دیدار به پایگاه اطلاع رسانی وزارتخانه مراجعه و فرم ثبت‌نام را به صورت الکترونیکی تکمیل کنند. همچنین متقاضیان رسانه‌های گروهی خارجی نیز ملزم به ارائه معرفی‌نامه از طرف اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

ثبت‌نام الکترونیکی برای صدور کارت پوشش خبری و تصویری تا پایان روز 14 اسفندماه سال جاری ادامه دارد و به هیچ‌وجه تمدید نمی‌شود. افراد متقاضی تنها در مدت زمان اعلام شده می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به برگزاری این دو دیدار در ایام نوروز کارت‌ها طی اعلام  قبلی از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در پایان اسفندماه 94 در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و متقاضیان با ثبت نام می‌توانند جهت پوشش خبری و تصویری هر دو بازی اقدام کنند. به دلیل نزدیک بودن زمان دیدارها، جهت پوشش خبری و تصویری هر دو دیدار یک کارت صادر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با تنها یک‌بار ثبت نام جهت پوشش خبری و تصویری هر دو دیدار اقدام کنند.

دیدار ایرن - هند و ایران - عمان از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به ترتیب پنجم و دهم  فروردین ماه 95 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/