مرحله بودن لیگ سه به ضرر باشگاه های فوتبال است

مرحله بودن لیگ سه به ضرر باشگاه های فوتبال است

اسماعیل سرهنگیان روز دوشنبه در حاشیه دیدار تیم های استقلال جنوب تهران و شهرداری همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله ای شدن رقابت های لیگ دسته سه باعث شده تا تیم ها با وجود صرف هزینه های مالی در دو مرحله رقابت کنند و حتی برخی تیم ها با تفاضل گل نتوانستند به مرحله دوم برسند.
وی اضافه کرد: مرحله ای شدن باعث آسیب زدن به تیم های خصوصی، فرسایشی شدن بازی ها و افت کیفی بازیکنانی می شود که موفق به صعود به مرحل بعدی نشدند.
وی بیان کرد: انتظار می رود فدراسیون این رقابت ها را یک مرحله ای و در چند گروه برگزار کند تا زیان مالی به تیم های شرکت کننده وارد نشود.
سرهنگیان افزود: مشابه لیگ سه را در لیگ دو مشاهده می کنیم که سبب شده خیلی از تیم هایی که موفق به صعود نشدند نیز با ضرر مالی مواجه شوند.
وی در ادامه تقسیم بندی تیم های لیگ سه براساس منطقه جغرافیایی را مطلوب دانست و گفت: این تقسیم بندی باعث شده تا هزینه های تیمداری سنگین نشود اما بهتر است از همان ابتدا با این شیوه برگزار شود.
مدیرعامل استقلال جنوب با اشاره به اینکه این باشگاه به عنوان بخش خصوصی از منابع دولتی و حتی امکاناتی نظیر توپ برخوردا نبوده است، گفت: بالا بودن هزینه ها سبب شد تا امتیاز تیم را به استقلال صنعتی خوزستان واگذار کنیم که البته خوشحالم این تیم در صف بهترین های لیگ برتر است.
وی افزود: امروزه هزینه های تیمداری سرسام آور است منتهی عشق و علاقه به فوتبال سبب شده با سایر دوستان خود به حیات باشگاه استقلال جنوب ادامه دهیم.
وی در ادامه با اشاره به شانس 90 درصدی استقلال جنوب برای صعود از لیگ دسته سوم کشور گفت: از عملکرد اعضای تیم رضایت کامل دارم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید قطعا صعود می کنیم.
تیم استقلال جنوب تهران عصر امروز دوشنبه در دیدار مقابل شهرداری همدان به تساوی دو بر دو دست یافت.
استقلالی ها با این تساوی و پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته سوم فوتبال کشور قرار گرفتند.
7520/6993

انتهای پیام /*