رومانی یک پای فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان شد

رومانی یک پای فینال جام جهانی فوتبال هنرمندان شد

به گزارش عصر پنج شنبه خبرنگار ایرنا، این بازی ساعت 17 و با یکساعت تاخیر در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قشم آغاز شد و در ابتدا بازیکنان با یک دقیقه سکوت به یاد قربانیان حادثه تروریستی ترکیه، سکوت کردند.
بازی در نیمه نخست با حمله های متعدد رومانی آغاز شد و در دقایق سه و هفت بازی، دو بار تلاش زرد و آبی پوشان رومانی به تیرک سرخپوشان ترکیه خورد تا دروازه این تیم بسته بماند.
در دقیقه 10 بازی «میتو ماریوس» بازیکن شماره 19 برای رومانی گل زد تا پای زردپوش ها به گلزنی باز شود و یک دقیقه بعد نیز «دنیل چریکتا» یار شماره 6 رومانی، توپ را وارد دروازه ترکیه کند تا نتیجه بازی دو بر صفر به نفع رومانی ادامه یابد.
اما بازیکن شماره 19 رومانی بار دیگر در این دیدار حساس پا به توپ شد تا در دقیقه 13 صاحب سومین گل خود در بازی نیمه نهایی شود.
«لیسا فلورین» بازیکن گلزن رومانی نیز در دقیقه 16 بازی گل چهارم رومانی را به ثمر رساند تا بازی یک طرفه رومانی ها با نتیجه قاطع چهار بر صفر در نیمه نخست پابرجا باقی بماند.
در نیمه دوم ترکیه با هجومی تر کردن بازی، نبض میدان را در دست گرفت و بازیکن شماره 11 این تیم در دقیقه 25 بازی، نخستین گل تیمش مقابل رومانی ها را ثبت کند.
ترکیه در ادامه روند تهاجمی خود، توسط یار شماره 24 و در دقیقه 31 به گل دوم خود دست یافت تا نتیجه چهار بر دو به نفع رومانی تا پایان بازی باقی بماند.
تماشاچیان خونگرم قشمی در این دیدار به دو گروه تقسیم شده و تیم های ترکیه و رومانی را تشویق می کردند.
رومانی با کسب این برد راهی فینال شد تا با برنده دیدار ایران و سوئد در روز جمعه پیکار کند.
در دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان جهان در قشم، تیم هایی از کشورهای آلمان، سوئد، رومانی، ژاپن، مجارستان، آذربایجان، یونان، ترکیه و ایران حضور دارند.
مسابقات فوتبال جام جهانی هنرمندان با هفت بازیکن برای هر تیم برگزار می شود و تیم ها در دو وقت 20 دقیقه ای به مصاف همدیگر می روند.
نخستین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره هنرمندان، سال گذشته در تهران برگزار شد و دومین دوره این مسابقات به میزبانی منطقه آزاد قشم از 25 بهمن و به مدت هفت روز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم برگزار می شود.
7275/2090/

انتهای پیام /*