ویتوریا: بازی تحت کنترل‌ بنفیکا و پیروزی حق ما بود

ویتوریا: بازی تحت کنترل‌ بنفیکا و پیروزی حق ما بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی ویتوریا پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال بنفیکا برابر زنیت سنت پترزبورگ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: برابر تیمی خوب، ما استحقاق کسب پیروزی را داشتیم. ریسک چندانی انجام ندادیم و تقریباً در تمام طول مسابقه، بازی تحت‌کنترل‌مان بود. از نظر تاکتیکی بنفیکا بی‌عیب و نقص کار کرد.

سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال تأکید کرد: شاید حق‌مان بود که زودتر (از دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم) گل می‌زدیم. می‌دانستیم که زنیت روی ضدحملات تمرکز دارد و این می‌توانست برای ما یک تهدید باشد. با این حال ما توپ را با صبر و حوصله در زمین بازی به گردش درآوردیم و به لطف سماجت بازیکنان‌مان برای زدن گل بردیم.

ویتوریا افزود: حالا ما در وضعیتی بهتر در قیاس با زمانی که کارمان را شروع کردیم، قرار داریم چون پیروزی یک بر صفر در اروپا همیشه نتیجه خوبی است و من صددرصد مطمئنم که ما در سنت‌پترزبورگ هم گل خواهیم زد. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم. برای بازی برگشت اگرچه به قدرت حریف‌مان واقف هستیم، اما به کاری که از عهده‌اش برمی‌آییم هم ایمان داریم. ما بازی می‌کنیم تا موقعیت گلزنی بسازیم و در روسیه هم همین کار را انجام خواهیم داد. من برای بازی برگشت تاکتیک‌ها یا هویت تیمم را تغییر نخواهم داد.

انتهای پیام/