سردار بوکان مقابل شهرداری ماهشهر شکست خورد

سردار بوکان مقابل شهرداری ماهشهر شکست خورد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته هفدهم بازی های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سردار بوکان عصر روز سه شنبه در خانه خود میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود.
در این بازی که در استادیوم مجموعه ورزشی وحدت شهرستان بوکان و با حضور بیش از چهار هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سردار با نتیجه 3 بر یک بازی را به حریف خود واگذار کرد.
تیم سردار بوکان که بعد از سه شکست متوالی در هفته های گذشته امیدوار بود این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشته و از بحران خارج شود، با ارائه یک بازی ضعیف نتوانست از مزیت میزبانی استفاده کند و در یک دیدار خانگی تن به شکست داد و به رده هفتم جدول سقوط کرد.
گل های این دیدار را برای تیم شهرداری ماهشهر محمد سواری، کوروش لرکی و فرشید پاداش به ترتیب در دقایق 27، 35 و 92 بازی به ثمر رساندند و تنها گل تیم سردار را سلیمان سلیمانی در دقیقه 87 بازی به ثمر رساند.
تیم سردار هم اکنون با شش برد، سه تساوی و هشت باخت صاحب 21 امتیاز است.
هم اکنون در جدول گروه دوم این رقابت ها تیم پارس جنوبی جم با 34 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های بادران و کیمیا فرایند تهران در صدر جدول قرار دارد.
تیم سردار بوکان در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با تیم های شهرداری تبریز، بادران تهران، پارس جنوبی جم، شهرداری ماهشهر، تربیت نوین یزد، کیمیا فرایند تهران، شهرداری کامیاران، ماهان شوشتر و کارگر بنه گز هم گروه است.
شهرستان بوکان با 225 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است.
7510/6185/1905

انتهای پیام /*