جانشین مناسب جروم بواتنگ را جست‌وجو کنید!

جانشین مناسب جروم بواتنگ را جست‌وجو کنید!

مربی که آلمان را به مقام قهرمانی جهان رساند، برای آنکه در خط دفاع در مسابقات یورو ۲۰۱۶ به مشکل نخورد، به دستیارانش ماموریتی ویژه برای زیرنظرگرفتن مدافعین آلمانی را داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یواخیم لو که 2 سال قبل با برنامه‌ریزی دقیق توانست تیم ملی فوتبال کشورش را به مقام نخست بازی‌های جام جهانی برزیل برساند، برای تحقق رویای قهرمانی اروپا، ریز‌ترین امور به دقت زیر نظر دارد.

او از وقتی که 2 هفته قبل متوجه شد جروم بواتنگ،‌مدافع میانی و برجسته بایرن مونیخ به علت مصدومیتی سنگین، احتمال دارد به موقع برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در فرانسه، نرسد، ماموریتی ویژه به دستیارانش داده است.

بر همین اساس از همکارانش خواسته تا به دقت عملکرد تمام مدافعان میانی آلمانی در بوندس‌لیگا و حتی لیگ‌های ممتاز اروپایی را زیرنظر گرفته تا گزینه‌ای از هر جهت مناسب برای جانشینی بواتنگ در کنار ماتس هوملس، دیگر مدافع میانی درجه یک ژرمن‌ها را بیابد.

 

یوگی البته چند روز قبل همچنان امیدهای خود را برای بازگشت به موقع مدافع بایرنی اعلام کرد و گفت از ستاره‌اش حمایت خواهد کرد.

او اظهارداشت: من در مونیخ با جروم صحبت کردم و به او گفتم که می‌تواند به موقع به یورو برسد. به این ترتیب درهای تیم را تا زمانی که احتمال بازگشت برای جروم است، باز نگه می‌دارم. همانگونه که برای سامی‌ خدیرا پیش از جام جهانی 2014 انجام دادم.

آلمان در جام ملت‌های اروپا در گروه سوم با لهستان، ایرلند شمالی و اوکراین همگروه است و نخستین پیکار خود را در تاریخ 23 خرداد 95 انجام خواهد داد.