توتی با طارمی هم‌بازی می‌شود؟

توتی با طارمی هم‌بازی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم می‌گوید تیم‌های مختلف سری آ با وی تماس گرفتند تا به زمین بازی بازگردد!

به گزارش فوتبالی، فرانچسکو توتی اسطوره 48 ساله باشگاه آ اس رم ایتالیا، آخرین فصل حضور خود در زمین فوتبال را در سال 2017 سپری کرد. حالا او می‌گوید که تیم‌های مختلف سری آ با وی تماس گرفتند تا به زمین بازی بازگردد.

توتی در این باره گفت: باید واقعا خوب تمرین کنم، 2 یا 3 ماه طول می‌کشد تا آماده شوم.

بازگشتی هیجان‌انگیز که فقط در فوتبال فانتزی قابل تصور است! فرانچسکو توتی می‌تواند دوباره در سری آ کفش فوتبال بپوشد. کاپیتان سابق رم دیروز (دوشنبه) در مراسمی که توسط شرکت سوئدی بت‌سون برگزار شد، گفت: تیم‌هایی از سری آ بودند که با من تماس گرفتند. اعتراف می‌کنم که آنها مرا کمی دیوانه‌وار به فکر انداختند.

اسطوره باشگاه ایتالیا افزود: بازگشت به فوتبال کار دشواری است اما در زندگی "هرگز نگویید هرگز". بازیکنانی هستند که سال‌ها پس از پایان دوران حرفه‌ای خود، دوباره بازی کرده‌اند.

توتی تصریح کرد: بازگشت به فوتبال، به جایی که بازی می‌کنید نیز بستگی دارد. با تمام احترامی که برایم قائل هستند، اما اگر بخواهم به سری آ برگردم باید خیلی خوب تمرین کنم.

اما آیا حرف‌های توتی شوخی بود؟ لحن جدی فرانچسکو که در ماه‌های اخیر تلاش بیهوده‌ای برای بازگشت به رم به عنوان سرمربی داشته، چندان شوخی به نظر نمی‌رسید!

توتی 48 ساله در سال ها‌ی اخیر در تیم فوتبال پنج نفره خود (باشگاه توتی اسپورتینگ) و در رویدادهای مختلف در سراسر جهان بازی کرده است.

توتی اضافه کرد: من هنوز در 48 سالگی بازی می‌کنم، 20 یا 30 دقیقه. اگر مجبور باشم کار دیوانه‌واری انجام دهم، آن را در ایتالیا انجام می‌دهم نه در خارج از کشور.

او در ادامه در مورد اینکه برای کدام تیم بازی خواهد کرد گفت: لاتزیو؟ حتی فکرش را هم نمی‌کنم اما شاید اینتر به من زنگ بزند!

اگر توتی در اتفاقی شگفت‌انگیز به اینتر برود، هم‌بازی مهدی طارمی، ستاره ایرانی آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان می‌شود؛ اتفاقی که شاید هیچ‌یک از هواداران ایرانی فوتبال هیچگاه تصورش را هم نمی‌کردند!

1033