رقابت سه غول اروپایی برای خرید مهاجم منچستریونایتد

رقابت سه غول اروپایی برای خرید مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که پیش از این نیز خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ملی‌پوش انگلیسی 26 ساله منچستریونایتد بود، حالا برای جذب او باید با بایرن مونیخ و مارسی رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از TEAMtalk، باشگاه‌های بایرن مونیخ و مارسی به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته‌اند تا مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد را جذب کنند؛ اگرچه شیاطین سرخ مشتاق حفظ او هستند.

منچستریونایتد فصل سخت دیگری را پشت سر می‌گذارد و فشار روی اریک تن‌هاگ زیاد است تا اوضاع را تغییر دهد وگرنه نیمکت هدایت شیاطین سرخ را از دست می‌دهد.

با این حال، سرمربی تنها کسی نیست که تحت فشار است، مدیران باشگاه هم تحت فشار هواداران قرار دارند. رشفورد یکی از چهره‌های محبوب باشگاه است و منبع شادی و امید زیادی برای هواداران یونایتد بوده است.

گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او با وجود اینکه 2 سال دیگر از قراردادش باقی مانده، هواداران شیاطین سرخ را نگران کرده است. هفته گذشته وب‌سایت بریتانیایی تیم‌تاک فاش کرد که پی اس جی دوباره علاقه خود را به وینگر و مهاجم یونایتد نشان داده است.

غول‌ لیگ فرانسه علاقه طولانی‌مدتی به رشفورد دارد و تاکنون 2 بار برای آوردن این مهاجم انگلیسی به فرانسه تلاش کرده اما شکست خورده است.

با این وجود، این وب‌سایت اعلام کرد که خروج رشفورد از اولدترافورد در نقل و انتقالات ژانویه غیرممکن نیست.

اگر یونایتد برای خروج رشفورد چراغ سبز نشان دهد، بایرن مونیخ و مارسی نیز هر دو مشتاق بررسی انتقال احتمالی ستاره شیاطین سرخ هستند.

1033