ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با السد؛ کسی نیست جز سهیل صحرایی

ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در دیدار با السد؛ کسی نیست جز سهیل صحرایی

پایگاه خبری فوتبالی- سهیل صحرایی ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در مصاف با السد بود و اصلا عملکرد خوبی نداشت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا مقابل السد قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر از این تیم شکست خورد.

اکثر بازیکنان پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند اما ضعف یک مدافع راست جوان، بیش از سایر بازیکنان به چشم آمد و قطعا نمی‌توان به او نمره قبولی داد.

هنگامی که فرشاد فرجی در نیمه اول با مصدومیت مواجه شد، جای خود را به سهیل صحرایی داد تا این مدافع ۲۱ ساله درون ترکیب قرمزها قرار بگیرد.

سهیل صحرایی در چندین صحنه با انگیزه و جنگنده نشان داد اما وقتی جزیی‌تر به عملکرد این بازیکن نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم او پاشنه آشیل قرمزها در نیمه دوم بوده است.

۷۳ درصد دقت پاس، دو شوت خارج از چارچوب و فضایی، صفر سانتر موفق، صفر تغییر جهت بازی موفق، دو بار درییل خوردن، صفر تکل موفق، یک دوئل موفق از پنج دوئل ممکن و در آخر کسب نمره ۵.۹ به‌خوبی نشان می‌دهد گاریدو در اعتماد به این بازیکن اشتباه کرده است.

سطح اول مسابقات آسیایی جای آزمون و خطا نیست و شاید اگر گاریدو تغییر دیگری در ترکیب خود انجام می‌داد، قرمزها می‌توانستند در سمت راست زمین زهردار ظاهر شوند و برای قطری‌ها دردسر ایجاد کنند.

روز گذشته بود که حسن خان‌محمدی ادعا کرد در تیم‌های پایه پرسپولیس باندبازی رخ می‌دهد و رضا درویش بازیکن می‌آورد و حالا با توجه به عملکرد سهیل صحرایی می‌توان شاید برخی یاد ادعاهای او بیفتند!

۵۷۹۳