نمایشی فراتر از آسیا؛ جنگ ستارگان را الهلال برد (ویدیو)

نمایشی فراتر از آسیا؛ جنگ ستارگان را الهلال برد (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- الهلال در یک دیدار نفس‌گیر که در شهر العین برگزار شد با نتیجه 5 بر 4 از سد شاگردان کرسپو گذشت.

به گزارش فوتبالی، 6 ماه پس از شکست پرگل الهلال در العین، ژسوس امیدوار بود تا انتقام بگیرد و این اتفاق هم رخ داد.

امشب در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، یاران سالم الدوساری در الهلال همزمان با بازی السد - پرسپولیس به مصاف العین رفتند و به پیروزی 5 بر 4 رسیدند تا هواداران تیم آبی پوش پس از پایان بازی با نشان دادن عدد 5 برای رقیب اماراتی کری بخوانند.

این بازی با حضور ستارگانی از جمله رنان لودی، کالیدو کولیبالی، ژوائو کانسلو، روبن نوس، ساویچ، مالکوم، نیمار، میتروویچ، سالم الدوساری، سوفیان رحیمی، کاکو، پالاسیوس و ... با قضاوت محمد نظمی از مالزی برگزار شد تا ماموریت ژسوس و شاگردانش انجام شود.

در دقیقه 7 سوفیان رحیمی که در بازی رفت نیمه لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم هت تریک کرده بود، موفق شد گل بزند که این گل رد شد اما از دقیقه 26 آتش بازی دو تیم جان گرفت!

رنان لودی با پاس میتروویچ گل اول را زد و 13 دقیقه بعد العین با گلزنی همان همیشگی یعنی رحیمی نتیجه را یک بر یک کرد. درحالی که نیمه اول رو به پایان بود ساویچ دقیقه 2+45 و سالم الدوساری 45+5 دروازه خالد عیسی را باز کردند تا «زعیم» ( لقب الهلال) پیروزی‌اش را قطعی کند. 

خلاصه بازی دیدنی العین و الهلال

دقیقه 56 متئو سانابریا وارد زمین شد و 6 دقیقه بعد گل دوم العین را به ثمر رساند. اما تنها دو دقیقه بعد الدوساری روی پاس میتروویچ گل چهارم الهلال را زد. آتش بازی رحیمی تمامی نداشت و دقیقه 67 گل‌های دوم و سوم العین را زد تا بازی همچنان با هیجان دنبال شود اما بازهم سالم الدوساری آب سردی بر پیکر اماراتی‌ها ریخت و دقیقه 75 گل سوم خودش و گل پنجم تیمش را زد.

در دقیقه 82 این مسابقه، علی البلیهی مدافع ملی پوش عربستانی از زمین مسابقه اخراج شد. در حالی که ارسال مدافع العین درحال رسیدن به رحیمی بود، البلیهی با دست اجازه رسیدن توپ به ستاره العین را نداد تا داور به او کارت زرد دهد و با ورود VAR و مشورت با داور، البلیهی از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه 96 هم رحیمی این بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا مانند الدوساری موفق به ثبت هت تریک شود. اما العین نتوانست از یکی دو فرصتی که بعد از این گل به دست آورد استفاده کند و بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود الهلال تمام شد.

با پیروزی الهلال در این مسابقه، شاگردان ژسوس 9 امتیازی شدند و با تفاضل مثبت 7 در صدر جدول قرار گرفتند. نکته مهم‌تر انتقام 6 ماه قبل از شاگردان کرسپو بود. در مسابقه 29 فروردین العین موفق شد در بازی رفت 4 بر دو الهلال را شکست دهد و هرچند در بازی برگشت دو بر یک شکست خورد اما به فینال رسید و قهرمان آسیا شد.

۸۸۱۳