حسرت بزرگ امید عالیشاه؛ وقتی تیرک دروازه هم قطری بود!

حسرت بزرگ امید عالیشاه؛ وقتی تیرک دروازه هم قطری بود!

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه می‌توانست برابر السد قطر گلزنی کند اما بدشانس بود و شوت زیبای او به تیرک دروازه مشعل برشم برخورد کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها امید داشتند در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا به اولین سه امتیاز خود در این مسابقات برسند اما باز هم چنین اتفاقی رخ نداد. قرمزهای تهران در مصافی حساس و در شرایطی که می‌توانستند برنده از زمین خارج شوند، با نتیجه یک بر صفر از السد قطر شکست خوردند تا حسرت اولین برد، یک هفته دیگر تمدید شود.

امید عالیشاه می‌توانست در این مسابقه کار را به تساوی بکشاند اما ضربه زیبای کاپیتان پرسپولیس، به تیرک دروازه مشعل برشم برخورد کرد. دروازه‌بان السد در این مسابقه بسیار خوش‌شانس بود که ضربات بازیکنان پرسپولیس راهی به دروازه او نداشت چراکه چندین و چند موقعیت از سوی بازیکنان پرسپولیس از دست رفت و درست در زمانی که همه فکر می‌کردند شوت امید عالیشاه تبدیل به گل می‌شود، تیرک دروازه به داد برشم رسید.

به هر روی با گذشت سه هفته از لیگ نخبگان آسیا، قرمزهای تهران از 9 امتیاز ممکن، تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و از این حیث در جدول رده‌بندی اوضاع خوبی ندارند. اینکه پرسپولیس به مرحله حذفی صعود می‌کند یا نه تبدیل به یک علامت سوال بزرگ شده که برای پاسخ آن باید چندین هفته دیگر صبر کرد.

5793