آینده ستاره لیورپول در هاله‌ای از ابهام

آینده ستاره لیورپول در هاله‌ای از ابهام

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول می گوید مذاکرات بر سر تمدید قرارداد ادامه دارد، اما همچنان نمی تواند قول ماندن در آنفیلد را بدهد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد ویرجیل فن دایک با قرمزها در تابستان آینده به پایان می رسد و در چند ماه گذشته، شایعات زیادی راجع به آینده مبهم این بازیکن شنیده می شود. ستاره سابق ساوتهمپتون تایید کرده که مدیر برنامه هایش در حال گفت و گو با مدیران لیورپول برای امضای یک قرارداد جدید است. 

به نقل از سایت گل، ستاره سی و سه ساله در گفت و گویی با اتلتیک گفت: "می توانم بگویم که در حال مذاکره با لیورپول هستیم، اما واقعاً چیزی نمی دانم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. تمام تمرکز من روی لیورپول است و می خواهم در تمامی بازی های پیش رو پیروز شوم و به چیز دیگری فکر نمی کنم. ایده ای ندارم که در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. فقط می توانم بگویم که مذاکرات ما با سران باشگاه آغاز شده و باید منتظر نتایج باشیم. از نظر ذهنی و فیزیکی، شرایط بسیار خوبی دارم. اگر اتفاقی در مذاکرات رخ دهد، مطمئنم که شما از آن خبردار می شوید. در حال حاضر، تمام تمرکز و تعهد من روی لیورپول است تا فصلی موفق داشته باشیم."

4416