رکورد جدید مسی که رونالدو هیچ‌وقت به آن نمی‌رسد

رکورد جدید مسی که رونالدو هیچ‌وقت به آن نمی‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی به یک رکورد بزرگ در باشگاه آمریکایی رسید و بعید به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه او بتواند به این عنوان برسد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بدون شک دو تن از بزرگ ترین ستارگان تاریخ فوتبال هستند و روی هم رفته، 13 بار برنده جایزه توپ طلا شده اند. 

حالا مسی دوباره تاریخ ساز شده و در بازی قبلی اینتر میامی با هت تریکش در یازده دقیقه، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه اینتر میامی شد. مسی در 36 بازی توانسته 33 گل به ثمر برساند و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه آمریکایی شود. این تیم فلوریدایی در سال 2018 تاسیس شده.

مسی همچنین آقای گل بارسلونا با 672 گل زده و تیم ملی آرژانتین با 112 گل زده محسوب می شود و اولین بازیکنی است که در 3 تیم مختلف، عنوان بهترین گلزن تاریخ را تصاحب می کند.

اگرچه رونالدو گل های بیشتری در طول کریرش به ثمر رسانده و توانسته 450 گل برای رئال مادرید و 133 گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر برساند، اما در باشگاه های سابقش یعنی اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد و یوونتوس نتوانسته مقام بهترین گلزن تاریخ باشگاهش را تصاحب کند و همچنین او هیچ شانسی برای رسیدن به رکورد 259 گل ماجد عبدالله در لیست بهترین گلزنان النصر ندارد.

4416