عکس؛ تیپ بازیکن بارسلونا پس از برد پنج گله

عکس؛ تیپ بازیکن بارسلونا پس از برد پنج گله

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته دهم رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و سویا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آبی و اناری پوشان موفق شدند با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسند و سه امتیاز شیرین را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی ژول کنده مدافع فرانسوی بارسلونا به طور کامل درون زمین حضور داشت و در دقیقه 82 به پابلو توره پاس گل داد. ژول کنده بازیکنی است که به تیپ های عجیب و غریب معروف است.

این بازیکن فرانسوی پس از بازی با استایلی خاص از ورزشگاه خارج شد و باز هم تبدیل به یک سوژه در شبکه های اجتماعی شد. البته تیپی که این بار او انتخاب کرده بود، مثل برخی از تیپ هایش در هنگام رفتن به اردوی تیم ملی فرانسه نبود و قدری از آن ها بهتر تیپ زده بود. تیپ های ژول کنده در هنگام رفتن به اردوی تیم ملی فرانسه همیشه تبدیل به یک سوژه شده است.

گفته شده است که هانسی فلیک برای ورود بازیکنان بارسلونا به ورزشگاه پیش از بازی ها، یک الگوی مشخص تعیین کرده است و آن ها باید لباس باشگاه را بپوشند. اما به نظر می رسد که الگویی برای نحوه لباس پوشیدن آن ها هنگام خروج مشخص نشده است و دوباره ژول کنده به شکل خاص خودش تیپ زده است.

1471