ژوزه مورایس در گفتگو با شبکه الریاضیه: امیدوارم تماشاگران شاهد یک بازی زیبا در شارجه باشند

ژوزه مورایس در گفتگو با شبکه الریاضیه: امیدوارم تماشاگران شاهد یک بازی زیبا در شارجه باشند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم سپاهان گفت: فردا مسابقه ساده‌ای برای هر دو تیم نیست و ما نیز تیم خوبی هستیم و امیدوارم تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر هستند، شاهد یک بازی زیبا باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مورایس در گفت‌وگو با شبکه الریاضیه در خصوص بازی فردای سپاهان مقابل الشارجه امارات در خصوص آمادگی تیم برای بازی فردا با توجه به تعویق بازی و اینکه آیا تعویق بازی لیگ، برای سپاهان یک برتری به شمار می‌رود، اظهار داشت: بنظرم تعویق بازی سپاهان در لیگ برتر، برتری به شمار نمی‌رود و برای بازیکنان بهتر این است که یک بازی در پیش باشد تا بتوانند بازی کنند و در شرایط بازی باشند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تعویق بازی سپاهان ربطی به بازی شارجه نداشت چون این موضوع به دلیل بازی تیم ملی اتفاق افتاد. قرار بود بازی تیم ملی در کشور ایران برگزار شود اما به همین دلیل ۶ بازیکن تیم ملی ما دیرتر به اردو اضافه می‌شدند. همچنین یک بازیکن تیم ما در تیم ملی موریتانی بازی داشت و به همین دلیل خیلی بهتر بود که تیم ما در شرایط بازی قرار می‌گرفت. 

سرمربی سپاهان ادامه داد: با این حال ما استراحت بیشتری نسبت به شارجه داشتیم؛ به نظر من بازی فردا، مسابقه ساده‌ای برای هر دو تیم نیست و ما نیز تیم خوبی هستیم و امیدوارم تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر هستند، شاهد یک بازی زیبا باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر دو تیم ما، الوحدات نیز تیم خوبی به شمار می‌رود و سه تیم خوب در این گروه حضور دارند که پتانسیل صعود به دور بعد مسابقات را دارند.

سرمربی سپاهان درباره شانس صعود ۴ تیم گروه تصریح کرد: فکر می‌کنم سه تیم وحدات، شارجه و سپاهان شانس خوبی دارند و استقلال تاجیکستان کار سخت‌تری در پیش دارد.

وی افزود: تیم‌هایی که شانس بازی در خانه خود را دارند، شرایط بهتری دارند. در اصفهان ۵۰ هزار اصفهانی برای تماشای بازی‌های سپاهان حضور پیدا می‌کنند و اگرچه در سایر کشورها نیز ایرانی‌های زیادی هستند اما امیدوار بودم در خانه میزبان این تیم‌ها می‌شدیم.

مورایس افزود: فوتبال، یک ورزش مهیج است که جذابیت آن به این است که افراد، مسابقات را تماشا کنند و در بازی‌ها حضور پیدا کنند. این مهم‌تر از نتیجه مسابقه است.

2636