کاری که آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باید انجام بدهد

کاری که آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باید انجام بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال با نتیجه دو بر صفر مقابل بورنموث شکست خورد و این قضیه موجب شد تا آرسنالی ها از منچسترسیتی و لیورپول در کورس صدر جدول عقب بمانند و کار برای آن ها در هفته های بعدی سخت و دشوار شود.

به گزارش فوتبالی ، آرسنال در دو فصل اخیر از مدعی های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بوده است اما شرایط برایش به شکلی پیش نرفته است که بتواند جام را بالای سر ببرد.

آرسنال در بازی مقابل بورنموث ده نفره شد و بازی را دو بر صفر باخت. گری نویل در پادکست خود گفته است که آرسنال برای این که بتواند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد، باید در شرایطی باشد که بتواند بازی ها را ده نفره هم ببرد و با اخراج شدن یکی از بازیکنانش، کارش تمام نشود.

آرسنال در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، سه بار اخراجی داشته است و همین قضیه موجب شده است تا آن ها تیمی باشند که در میان تیم های لیگ برتر انگلیس، بیشتر از هر تیم دیگری کارت قرمز دریافت کرده اند.

در بازی آرسنال مقابل بورنموث ویلیام سالیبا در دقیقه 30 اخراج شد و از آن جا به بعد دیگر آرسنال نتوانست بازی خودش را ارائه بدهد؛ مسئله ای که گری نویل معتقد است میکل آرتتا باید روی آن کار کند.

1471