تیم تازه‌وارد لیگ برتر رکورد زد؛ ۳ مربی در ۸ هفته!

تیم تازه‌وارد لیگ برتر رکورد زد؛ ۳ مربی در ۸ هفته!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم تازه‌وارد لیگ برتری در همین مدت کوتاه یک رکورد عجیب را خلق کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم خیبر خرم آباد پس از کسب مقام قهرمانی در لیگ آزادگان فصل گذشته، بالاتر از فجر سپاسی و چادرملو، به صورت مستقیم راهی لیگ برتر شد. 

خیبر که بعد از گهر درود دومین نماینده لرستان در سطح اول فوتبال ایران است، وضعیت عجیب و غریبی دارد. این تیم در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، برای سومین بار دست به تغییر در کادر فنی خود زد! 

در حالی که این تیم توانسته بود با رضا مهاجری به لیگ برتر صعود کند، خیلی زود با مهاجری قطع همکاری کرد تا اولین تغییر مربیان در فصل جدید لیگ برتر، مربط به این تیم باشد.

 بعد از مهاجری، اورلیو مربی ۵۹ ساله برزیلی جانشین او شد که سابقه مربیگری در امارات و مصر را در کارنامه خود داشت. اما باشگاه خیبر خیلی زود و پس از گذشت تنها سه هفته با این مربی هم قطع همکاری کرد و حالا به سعید دقیقی رسیده است.

سعید دقیقی هم با حضور در خیبر، به سومین تیم خود در لیگ برتر رسید. او پیش از فصل با ملوان شروع کرد و با توافق دو جانبه از این تیم جدا شد تا به شمس آذر برود و حالا او هم پس از گذشت 8 هفته به لرستان و خیبرخرم آباد می‌رود.

این تغییرات گسترده ممکن است حتی پروژه حفظ خیبر در لیگ را به خطر بیاندازد و باعث سقوط دوباره آنها به دسته پایین‌تر شود. آخرین بار فولاد خوزستان بود که در یک فصل ۳ مربی عوض کرد و در آستانه سقوط به لیگ یک بود.

حالا باید دید آیا این آخرین تغییر در کادر فنی خیبر است یا مالکان این تیم دوباره دست تغییرات خواهند زد. کاری که سال‌های پیش در کشورهای عربی شاهد آن بودیم اما حالا در لیگ خودمان می‌بینیم.

1229