دفاع تمام قد شجاع از هم‌تیمی‌اش: بیرانوند خواب و خوراک ندارد/ این همه هجمه منصفانه نیست!

دفاع تمام قد شجاع از هم‌تیمی‌اش: بیرانوند خواب و خوراک ندارد/ این همه هجمه منصفانه نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی معتقد است علیرضا بیرانوند سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده و مردم باید حرمت او را حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، در فصل جاری، بیرانوند و حاشیه دو مسئله جدایی‌ناپذیر بوده‌اند. تمام جنجال‌ها از فسخ ناگهانی بیرانوند با پرسپولیس شروع شد؛ دروازه‌بان تیم ملی با این ادعا که مطالباتش را تمام و کمال دریافت نکرده به طور یکطرفه با پرسپولیس فسخ کرد و سر از تراکتور درآورد.

رای این پرونده جنجالی با تاخیر چند ماهه سرانجام از سوی کمیته انضباطی اعلام شد و بیرانوند به پرداخت 20 میلیارد تومان جریمه نقدی و 4 ماه محرومیت تعلیقی محکوم شد. اما این هنوز پایان ماجرا نبود و بیرانوند با مصاحبه عجیبی که پس از بازی تراکتور - فولاد انجام داد، بار دیگر آتش اختلافات با پرسپولیس را شعله‌ور کرد.

این روزها دروازه‌بان تراکتور به خاطر حواشی که خواسته یا ناخواسته گریبانگیرش شده، تحت هجمه شدیدی از سوی مخاطبین فوتبال قرار دارد.

در چنین شرایطی، شجاع خلیل‌زاده، همبازی بیرانوند در تراکتور و تیم ملی به حمایت از هم‌تیمی خود پرداخته است و معتقد است بیرانوند لایق این همه فشار و همجه نیست و همه باید تلاش کنند تا حرمت این دروازه‌بان حفظ شود.

شجاع که با ایرنا صحبت کرده، ابتدا از شرایط عجیب اینروزهای علی بیرو خبر داده است:" الان در هر برنامه‌ای از علیرضا بیرانوند صحبت می‌کنند. او را می‌کوبند و همه جوره زیر سوال می‌برند. بیرانوند اصلاً خواب و خوراک ندارد و نمی‌داند باید چه واکنشی به این مسائل داشته باشد. شاید بیرانوند هم یکسری اشتباهات کرده باشد اما انتقاد از او تا این حد و در هر برنامه‌ای، تا حدی دور از انصاف است. بیرانوند سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده و بهتر است کمی حرمت او را هم نگه داریم. هر کسی اشتباه می‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما اینقدر هجمه، شاید به دور از انصاف باشد."

شجاع ضمنا بیرانوند را در پرونده شکایت پرسپولیس محق دانسته و اعتقاد دارد فسخ وی کاملا قانونی بوده است: «من کاری به مصاحبه چند هفته قبل او ندارم اما شک نکنید بیرانوند کاملاً قانونی قراردادش را فسخ کرده و مشکلی برای حضور در تراکتور نداشته. رأی باید به نفع بیرانوند صادر می‌شد اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که اینگونه نشد.»

7474