پیش‌بازی الشارجه امارات - سپاهان؛ مورایس به صدرنشین امارات رسید

پیش‌بازی الشارجه امارات - سپاهان؛ مورایس به صدرنشین امارات رسید

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان برای مدعی بودن در گروه خود نیازمند کسب نتیجه در امارات است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان دو آسیا و از گروه A، سپاهان در شارجه امارات میهمان تیم الشارجه است. دیداری که برای طلایی‌پوشان ایرانی اهمیت فراوانی دارد 

سپاهان در حالی پای به میدان این مسابقه گذاشته که از دو دیدار قبلی خود صاحب 3 امتیاز شده تا پس از الوحدات اردن و الشارجه قرار داشته باشد و باید دید شاگردان مورایس موفق به کسب اولین پیروزی خارج از خانه خود در رقابتهای این فصل آسیایی خواهند شد و خاطره تلخ بازی با الوحدات در اردن را پاک خواهند کرد یا نه.

در سمت مقابل الشارجه امارات قرار دارد؛ تیمی که این فصل با ۵ پیروزی پیاپی در لیگ امارات صدرنشین است و شرایط خوبی را تجربه می‌کند. 

دو تیم الشارجه و سپاهان تاکنون مقابل یکدیگر قرار نگرفته‌اند و سابقه رویارویی ندارند اما کوزمین اولاریو  سرمربی رومانیایی شارجه دو بار در برابر سپاهان قرار گرفته که حاصل کارش کسب یک برد و بک تساوی بوده و ژوزه مورایس هم در تک تقابل خود با اولاریو قافیه را باخته است.

نکته ویژه: رسول خطیبی تنها نقل و انتقال مابین دو باشگاه است؛ مدیرعامل کنونی باشگاه پیکان تهران که در فصل ۲۰۰۷ - ۲۰۰۶ از سپاهان راهی الشارجه امارات شده تا تنها نقل و انتقال بین این دو تیم ایرانی و اماراتی باشد.

نتیجه هفته گذشته: الشارجه در امارات به تساوی دو بر دو برابر الوحدات اردن رسید و سپاهان در اصفهان با نتیجه ۴ بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست داد.

وضعیت در جدول: الشارجه با ۴ امتیاز دوم است و سپاهان با ۳ امتیاز در رده سوم جای دارد.

هفته سوم لیگ قهرمانان دو آسیا - گروه A

الشارجه امارات - سپاهان ایران

سه‌شنبه ۱ آبان ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه شارجه امارات

1997