خوشحالی پرسپولیسی‌ها از کیفیت زمین السد؛ این چمن خوراک ماست!

خوشحالی پرسپولیسی‌ها از کیفیت زمین السد؛ این چمن خوراک ماست!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و السد در یک زمین چمن باکیفیت با هم روبرو می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 19:30 امروز دیدار تیم‌های پرسپولیس و السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شود. تیم السد که در بازی قبلی‌اش میزبان استقلال بود و توانست با دو گل به برتری برسد در این مسابقه هم در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میزبان پرسپولیس است.

پرسپولیس در بازی اولش در این مسابقات در جده با یک گل مغلوب الاهلی عربستان شد و در بازی دومش در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران در مقابل پاختاکور با تساوی یک بر یک متوقف شد. السد در بازی اولش در شهر العین مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رسید و در بازی دوم در زمین خودش استقلال را شکست داد. 

حالا دو تیم در حالی در بازی سوم مقابل هم قرار می‌گیرند که السد با 4 امتیاز در رده سوم است و پرسپولیس با یک امتیاز در رده هشتم قرار دارد. السد برای این که در نیمه بالایی جدول بماند و شانس صعود به مرحله حذفی را داشته باشد نیاز به برد دارد و پرسپولیس برای ورود به جمع 8 تیم صعود کننده باید به پیروزی برسد.

نکته جالب در مورد این بازی این است که پرسپولیسی‌ها به رغم این که میهمان هستند اما از این موضوع کاملا راضی به نظر می‌رسند. دلیل رضایت و خوشحالی آنها هم این است که زمین در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه کیفیت بسیار مطلوبی دارد و کاملا هموار است.

سبک بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که در زمین مطلوب بهتر بازی می‌کند و احتمالا بهتر هم نتیجه می‌گیرد. بهترین مثال برای این ادعا، بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در جده است. پرسپولیس اگرچه آن بازی را باخت اما همه کسانی که بازی‌های این فصل پرسپولیس را دیده‌اند اعتقاد دارند که بهترین بازی پرسپولیس در مقابل الاهلی عربستان بوده است.

دلیل اصلی این مساله بدون شک کیفیت زمین چمن ورزشگاه الاهلی بوده است. پرسپولیس در بازی دومش در ورزشگاه شهدای شهر قدس که کیفیت مطلوبی نداشت مقابل پاختاکور متوقف شد و تقریبا همه اعضای این تیم معتقد بودند که کیفیت نامطلوب چمن این ورزشگاه اجازه نداد پرسپولیس همه توانش را ارائه کند.

حالا پرسپولیسی‌ها باید در ورزشگاهی بازی کنند که زمین چمنش کیفیت فوق‌العاده‌‌ای دارد و این مساله قطعا می‌‌تواند به پرسپولیس کمک کند که بازی بهتری ارائه کند. حتی خوان کارلوس گاریدو هم از این مساله خوشحال است و امید دارد با کمک یک زمین خوب و باکیفیت بتواند به اولین پیروزی آسیایی‌اش برسد.

1359