افت عجیب شهاب زاهدی؛ 3 گل در 23 بازی

افت عجیب شهاب زاهدی؛ 3 گل در 23 بازی

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی عملکرد شهاب زاهدی در چند وقت اخیر نشان‌دهنده افت محسوس او نسبت به اوایل حضورش در این لیگ است.

به گزارش فوتبالی ، مهاجم ۲۹ ساله و متولد ملایر با عضویت در آویسپا فوکوکا، تبدیل به اولین بازیکن ایرانی شاغل در جی لیگ شد و شروع فوق العاده ای داشت. او در طی ۱۱ بازی اولش برای این تیم موفق به ثبت ۶ گل شد یعنی دقیقا به همان تعدادی برای تیم ژاپنی گل زد که در طی یک نیم‌فصل برای پرسپولیس گل زده بود. 

شهاب اما در ادامه نتوانست روند خوبش را حفظ کند و در ۲۳ بازی گذشته برای تیمش موفق به ثبت تنها ۳ گل شده است.

زاهدی تا بدین جای کار در ۳۰ مسابقه برای تیم ژاپنی، جمعا ۱۴۴۵ دقیقه به میدان رفته و میانگین هر بازی ۴۸ دقیقه را به ثبت رسانده اما میانگین دقایق بازی او در ۱۵ مسابقه آخرش به ۳۸ دقیقه رسیده است.

او که از اولین روز حضورش در این باشگاه،‌ همیشه به میدان رفته، در ۴ بازی گذشته تیمش، یک بازی را از روی نیمکت دیده و در بازی آخر تیمش مقابل کاشیما هم کلا در فهرست تیمش نبوده است.

نکته جالب اینکه علیرغم افت زاهدی، او با با ۹ گل زده در لیگ ژاپن، برترین گلزن باشگاهش لقب گرفته است. او هم چنین در جام حذفی ژاپن موسوم به جام امپراتور ژاپن، دو گل زده تا در مجموع در طی 30 مسابقه با پیراهن آویسپا، ۱۱آمار  گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده باشد.

7899