انتقادات تند مدافع سابق تیم ملی انگلیس از دروازه‌بان چلسی

انتقادات تند مدافع سابق تیم ملی انگلیس از دروازه‌بان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی کرگر، مدافع سابق تیم ملی انگلیس می‌گوید چلسی به یک دروازه‌بان جدید نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، چلسی روز یکشنبه در آنفیلد با نتیجه 2-1 مغلوب لیورپول صدرنشین شد. جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس در رابطه با این دیدار به Sky Sports گفت از نظر کنترل بازی، چلسی بهتر بود اما نقطه ضعف آنها، دروازه‌بان‌شان بود.

وی افزود چلسی اگر می‌خواهد به دوران اوج خود بازگردد، به یک دروازه‌بان جدید احتیاج دارد. رابرت سانچز باید در دیدار مقابل لیورپول، بهتر عمل می‌کرد.

جیمی کرگر تصریح کرد که مهاجمان باید از دروازه‌بانی که به سمت آنها می‌رود، بترسند اما این رابرت سانچز است که از توپ می‌ترسد. سانچز در صحنه گل دوم لیورپول که توسط کرتیس جونز به ثمر رسید هم عملکرد خوبی نداشت. ما در مورد چلسی و پولی که آنها خرج کرده‌اند صحبت می‌کنیم. اما آنها با این همه خرجی که کرده‌اند، هنوز به اهداف خود نرسیده‌اند و به بازیکنان جدیدی نیاز دارند به‌ویژه دروازه‌بان برای جانشین رابرت سانچز.

سانچز در این فصل، سنگربان شماره یک آنزو مارسکا، سرمربی چلسی است و یک پنالتی مقابل بورنموث را مهار کرد اما در مهار پنالتی مقابل محمد صلاح در دیدار با  لیورپول، ناکام ماند.

با این وجود، او پس از انتقال 25 میلیون پوندی با یک قرارداد 7 ساله از برایتون در مردادماه سال گذشته به چلسی، هیچگاه در حد دروازه‌بان‌های رقبای بزرگ آبی‌پوشان همچون آلیسون بکر در لیورپول و داوید رایا در آرسنال ندرخشیده است.

برخی از هواداران چلسی احساس می‌کنند که جورج پتروویچ، سنگربان 25 ساله صربستانی آبی‌های لندن که فصل جاری به طور قرضی به استراسبورگ فرانسه رفت، گزینه بهتری برای قرار گرفتن در دروازه چلسی بود.

1033