4 باشگاه انگلیسی در تعقیب وینگر دورتموند

4 باشگاه انگلیسی در تعقیب وینگر دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های آرسنال، تاتنهام، کریستال پالاس و ناتینگهام فارست به جذب وینگر انگلیسی 20 ساله بورسیا دورتموند علاقه‌مند هستند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Catchoffside، باشگاه‌های آرسنال، تاتنهام، کریستال پالاس و ناتینگهام فارست به دنبال انتقال جیمی بینو گیتنز، وینگر بوروسیا دورتموند هستند.

آرسنال فصل گذشته نیز وینگر انگلیسی دورتموند را زیر نظر داشت و همچنان مصمم به جذب او است اما تاتنهام، کریستال پالاس و ناتینگهام فارست به‌تازگی به صف مشتریان این ستاره 20 ساله پیوستند.

این وینگر جوان با استعداد پیش از این در آکادمی‌های چلسی و منچسترسیتی حضور داشت اما از زمان پیوستن به دورتموند در سال 2020، شکوفا شد.

جیمی بینو گیتنز که در تیم ملی زیر 21 سال انگلیس هم حضور دارد، اکنون به یکی از بازیکنان اصلی دورتموند تبدیل شده و جای تعجب نیست که باشگاه‌های بزرگ اروپا شروع به اغوای او برای پیوستن به تیم خودشان کنند.

در حال حاضر، دورتموند قصد فروش بینو گیتنز را ندارد، بنابراین شاید تنها در صورت دریافت مبلغی بسیار کلان حاضر به فروش وینگر آینده‌دار خود شود.

به نظر می‌رسد باشگاه دورتموند برای فروش جیمی، حداقل 60 میلیون یورو مطالبه خواهد کرد اما مشخص نیست که کدامیک از چهار باشگاه انگلیسی که اکنون مشتری او هستند، حاضر به پرداخت چنین مبلغی خواهند بود.

با این وجود، آرسنال احتمالا حاضر باشد برای یک عنصر هجومی باکیفیت، چنین مبلغی را بپردازد؛ زیرا در شکست روز شنبه 28 مهر توپچی‌های لندن مقابل بورنموث بدون حضور بوکایو ساکای مصدوم، آنها در فاز تهاجمی عملکرد ضعیفی داشتند.

میکل آرتتا و سران باشگاه آرسنال برای تقویت فاز تهاجمی خود جهت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا در آینده، نیاز مبرمی به جذب عناصر تهاجمی دارند.

1033