3 غول انگلیسی در پی شکار وینگر رئال وایادولید

3 غول انگلیسی در پی شکار وینگر رئال وایادولید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام روی جذب وینگر اسپانیایی 21 ساله رئال وایادولید تمرکز کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، رائول مورو وینگر اسپانیایی 21 ساله رئال وایادولید در 10 بازی اخیر خود، 2 گل به ثمر رسانده و 1 پاس گل داده است. سرعت و مهارت او در کار با توپ، توجه 3 غول انگلیسی را جلب کرده است.

تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام به دنبال امضای قرارداد با این وینگر جوان هستند.

منچسترسیتی که به دلیل تمرکز خود در استخدام استعدادهای جوان مشهور است، یکی از مشتاق‌ترین باشگاه‌هایی هست که از نزدیک نظاره‌گر عملکرد رائول مورو است.

سیتیزن‌ها با هدایت پپ گواردیولا، سبکی از بازی ایجاد کرده‌اند که از وینگرهای خلاق حمایت می‌کند. سبک بازی شاگردان گواردیولا می‌تواند محیط مناسب را برای رائول مورو فراهم کند تا بتواند پتانسیل‌های خود را بیشتر توسعه دهد.

از طرف دیگر، لیورپول هم علاقه‌مند است تا تیم خود را برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تقویت کند.

تاتنهام نیز با تمرکز بر احیای تیم خود و تزریق انرژی جدید، به دنبال خرید این وینگر جوان اسپانیایی است زیرا جذب چنین بازیکنانی در چارچوب اهداف استراتژیک باشگاه است.

علاوه بر این، تاتنهام به بازیکنانی احتیاج دارد که خلاقیت و طراوت را در حمله به ارمغان می‌آورند و رائول کاملاً متناسب با این اهداف است.

وب‌سایت Transfermarkt ارزش بازار وی را 4 میلیون یورو تعیین کرده اما او تا سال 2028 با رئال وایادولید قرارداد دارد. به همین دلیل شاید این باشگاه برای فروش ستاره جوانش، بیش از 10 میلیون یورو بخواهد.

از طرف دیگر، رائول مورد علاقه طرفداران رئال وایادولید است و آنها نمی‌خواهند ستاره خود را رها کنند.

1033