اورتون خواهان به خدمت گرفتن وینگر میلان در زمستان

اورتون خواهان به خدمت گرفتن وینگر میلان در زمستان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون انگلیس به دنبال جذب وینگر نیجریه‌ای 25 ساله میلان در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه اورتون در حال برنامه‌ریزی برای امضای قرارداد با ساموئل چوکووئزه، وینگر میلان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. خبرنگار وب‌سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر در آخرین نسخه از پادکست Inside Track Podcast، فاش کرد که وینگر نیجریه‌ای 25 ساله میلان، مدت‌هاست در رادار باشگاه اورتون برای انتقال به لیگ برتر قرار دارد.

ساموئل چوکووئزه در این فصل زیر نظر پائولو فونسکا سرمربی جدید میلان، 6 بازی از 8 دیداری که در آن حضور داشته را از روی نیمکت به میدان رفته است.

مشخص نیست که باشگاه با فروش وینگر خود در زمستان موافقت خواهد کرد یا نه اما به نظر می‌رسد چوکووئزه دوست دارد بیشتر بازی کند و لیگ برتر انگلیس، مکان جذابی برای او خواهد بود. اورتون نیز که در کشمکش‌های مالکیتی قرار دارد، می‌خواهد تیم خود را تقویت کند و با پایین جدول فاصله داشته باشد.

گروه فریدکین در حال خرید 94.1 ٪ سهام فرهاد مشیری در اورتون است و آنها در انتظار مراحل نهایی و رسمی شدن این کار هستند. مالکان جدید آبی‌های مرسی‌ساید نمی‌خواهند این باشگاه دوباره در جایی قرار بگیرد که بخواهد برای سقوط نکردن، بجنگد. بنابراین تقویت تیم برای دور کردن از منطقه سقوط، یکی از اولویت‌های اصلی آنها خواهد بود.

اورتون لیست طولانی از اهداف مورد نظر برای خرید را دارد اما جذب وینگر اولویت است. اورتون در حال حاضر پس از شروع دشوار فصل، در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد زیرا آنها تنها در 2 دیدار از 8 بازی خود پیروز شده‌اند.

1033