فوری/ شوک شبانه به سپاهان در شارجه؛ بازی برگشت در زمین ثالث برگزار می‌شود!

فوری/ شوک شبانه به سپاهان در شارجه؛ بازی برگشت در زمین ثالث برگزار می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از پرسپولیس، استقلال و تراکتور، AFC میزبانی آسیایی را از سپاهان هم گرفت.

به گزارش فوتبالی، خبری که از چند ساعت پیش در محافل خبری به گوش می‌رسید تایید شد و سپاهان امکان میزبانی از شارجه امارات در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا سطح دو را با حکم و الزام AFC از دست داد.

این خبر در حالی اعلام شده است که سپاهان باید روز سه‌شنبه همین هفته در هفته سوم این مسابقات در خانه تیم الشارجه به زمین برود. طبق اعلام برنامه قبلی قرار بود بازی برگشت روز 15 آبان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود.

اما بعد از این که میزبانی پرسپولیس از الغرافه و همچنین میزبانی استقلال از النصر در لیگ نخبگان آسیا گرفته شد حالا نوبت به سلب میزبانی سپاهان از الشارجه امارات هم رسیده است. البته این مشکل برای تراکتور هم پیش آمده بود اما این تیم توانسته محل برگزاری بازی‌های رفت و برگشت با تیم روشن کلوب تاجیکستان را عوض کند اما ممکن است که میزبانی تراکتور هم از این تیم گرفته شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا، اجازه حضور ناظران و داورانش را در ایران ندهد.

سپاهانی‌ها فرصت زیادی برای انتخاب ورزشگاه خانگی خودشان برای بازی برگشت با شارجه ندارند و باید هرچه سریع‌تر در این باره تصمیم بگیرند که به نظر در امارات یا قطر، میزبان شارجه‌ای‌ها خواهند بود. فوتبالی البته چند روز پیش خبر داده بود که پس از اینکه میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران گرفته شد، میزبانی تیمهای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا سطح دو و لیگ نخبگان آسیا، گرفته خواهد شد.

1359