ویژگی عجیب سپاهان مورایس؛ فصل را با خشونت شروع می‌کند!

ویژگی عجیب سپاهان مورایس؛ فصل را با خشونت شروع می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- بررسی آمار کارت زرد و قرمزهای سپاهان در لیگ گذشته و لیگ جاری، نشان‌دهنده آن است که تیم مورایس، در شروع مسابقات به شدت خشن بوده و بازی‌ها را با دریافت کارت زرد و قرمز فراوان استارت زده است. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان مورایس در 7 مسابقه از لیگ برتر و 3 مسابقه آسیایی، در مجموع 25 بار با کارت زرد و یک بار با کارت قرمز جریمه شده‌اند که محمد کریمی با دریافت 5 کارت زرد در رتبه اول خشن‌ترین بازیکن، وحدت هنانوف با دریافت 4 کارت زرد در رتبه دوم و هادی محمدی و آریا یوسفی هر کدام با دریافت 3 کارت زرد در رتبه سوم قرار دارند. تنها کارت قرمز سپاهان تا اینجای فصل هم مربوط به هادی محمدی است که در یک بازی، دو کارت زرد گرفت.

سپاهان در لیگ قبلی هم تخصص ویژه‌ای در گرفتن کارت زرد و قرمز داشت. طلایی‌پوشان اصفهانی، در 10 بازی اول فصل قبل، در مجموع 17 بار با کارت زرد و 3 بار با کارت قرمز جریمه شدند که در نوع خود رکورد عجیبی به نظر می‌رسد.

این مشکل در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا حسابی سپاهان را آزار داد. سپاهان در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی اخراجی داد و در حالی که در هر دو مسابقه از حریفش پیش بود در نهایت باخت و حذف شد.

سپاهان روز سه‌شنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا دو میهمان شارجه امارات است و اگر می‌خواهد نتیجه مناسبی بگیرد و شانس خودش برای صعود را افزایش بدهد باید مراقب باشد اخراجی ندهد و از یک سوراخ چند بار گزیده نشود. 

7899