تیم بعدی دقیقی؟ خیبر و شاید مس رفسنجان

تیم بعدی دقیقی؟ خیبر و شاید مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- سعید دقیقی ساعاتی پیش از هدایت شمس آذر استعفا داد و از این تیم جدا شد تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص مقصد بعدی او آغاز شود.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی امروز برای سومین بار در طی یکسال اخیر از شمس آذر جدا شد تا هدایت تیم دیگری را بر عهده بگیرد. دقیقی پیش از این یکبار در نیم فصل لیگ بیست و سوم از شمس آذر جدا شد و به مس رفسنجان رفت، اما پس از رفع مشکلات مالی باشگاه قزوینی، مجددا به این تیم بازگشت.

دومین جدایی دقیقی در پایان فصل گذشته بود که او راهی انزلی شد تا هدایت ملوان را بر عهده بگیرد، اما به دلیل مشکلاتی که در ملوان وجود داشت، از این تیم جدا شد و مجددا به شمس آذر بازگشت. دقیقی امروز برای سومین بار از نماینده قزوین جدا شد و این احتمال وجود دارد که تکلیف تیم جدید او امشب مشخص شود.

طبق خبرهای رسیده به فوتبالی سعید دقیقی امشب با مالک باشگاه خیبر خرم آباد جلسه دارد تا در صورت توافق هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. خیبر خرم آباد پس از اینکه به همکاری خود با رضا مهاجری پایان داد، مارکو اورلیو، دستیار مهاجرای را به عنوان سرمربی خود معرفی کرد و حالا مدیران این باشگاه قصد دارند سکان هدایت تیم خود را به سعید دقیقی بسپارند.

البته از مس رفسنجان هم به عنوان یکی از مقصد های احتمالی سعید دقیقی نامبرده می شود و گفته می شود مدیران این باشگاه تمایل دارند این سرمربی را جانشین محرم نویدکیا کنند اما روی کاغذ، احتمال توافق دقیقی با خیبر، بیشتر از احتمال حضور او در مس رفسنجان است.

نکته جالب اینکه خیبر قبل از اینکه به دنبال مذاکره با دقیقی باشد، قصد داشت مهدی رحمتی را به خرم‌آباد ببرد که باشگاه هوادار با جدایی سرمربی‌اش مخالفت کرد.

2636