واکنش سرمربی رنال مادرید به درگیری بلینگام با وینیسیوس

واکنش سرمربی رنال مادرید به درگیری بلینگام با وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از فریاد کشیدن جود بلینگام بر سر وینیسیوس در جریان بازی با سلتاویگو، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال به تمجید از ستاره انگلیسی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد سلتاویگو بگذرد و موقتا هم امتیاز بارسلونا صدرنشین شود. کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور گلزنان لوس بلانکوس در این بازی بودند. در یک صحنه، وینیسیوس می توانست با ارسال توپ، جود بلینگام را در موقعیت خوبی قرار دهد، اما در عوض تصمیم به شوتزنی گرفت که با خشم زیاد بلینگام همراه شد و هافبک انگلیسی از عصبانیت، لگد بر زمین می کوبید. 

کارلو آنچلوتی راجع به درگیری بلینگام با وینیسیوس گفت: "من این صحنه را ندیدم و نمی دانم راجع به چه چیزی حرف می زنید. اما اگر این اتفاق افتاده باشد، به این معنی است که جود دل و جرئت زیادی دارد و به نظرم نکته مثبتی است. صادقانه بگویم، من این صحنه را ندیدم. حتما آن را تماشا می کنم. بعد از بازی، آن ها با هم حرف زدند و خندیدند. آن ها هیچ مشکلی نداشتند. مهم ترین نکته این است که ما همیشه تا لحظه آخر می جنگیم. می توانستیم بهتر بازی کنیم. سلتاویگو نیز خیلی خوب بازی کرد و کار سختی برای رسیدن به پیروزی داشتیم."

4416