یک خبر تکراری؛ سعید دقیقی از شمس آذر جدا شد

یک خبر تکراری؛ سعید دقیقی از شمس آذر جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی- سعید دقیقی برای سومین بار در طی یکسال اخیر از شمس آذر قزوین جدا شد.

به گزارش فوتبالی، شمس آذر قزوین پس از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق، در این فصل عملکرد خوبی نداشته و از 8 بازی تنها 7 امتیاز کسب کرده تا در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد و شرایط خوبی را تجربه نکند.

سعید دقیقی که ابتدای فصل از شمس آذر جدا شده بود، به دلیل شرایط بحرانی این تیم مجددا هدایت تیم شهر خود را بر عهده گرفت اما به دلیل جدایی بسیاری از بازیکنان باتجربه و کلیدی، تیمش نتوانست عملکرد خوب فصل گذشته را داشته باشد.

دقیقی که در هفته‌های گذشته بارها در جمع خبرنگاران به صورت غیر مستقیم از تمایل خود برای جدایی از شمس آذر گفته بود، در نهایت امروز پس از جلسه با مالکان این باشگاه به صورت توافقی از شمس آذر جدا شد. این سومین جدایی دقیقی از شمس آذر در طی یکسال اخیر است.

طبق پیگیری خبرنگار فوتبالی ظاهرا قرار است فعلا دستیاران سعید دقیقی تیم را تمرین بدهند تا مدیران این باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری کنند. 

شمس آذر شنبه هفته آینده باید در دیداری سخت به مصاف پرسپولیس برود و باید دید که مدیران شمس آذر تا پیش از این دیدار می‌توانند سرمربی جدید را معرفی کنند یا یشمی‌پوشان با هدایت دستیاران دقیقی به مصاف پرسپولیس می‌روند.

2636